Warunki i tryb rekrutacji na studia podyplomowe
- Kandydatem na studia podyplomowe może być osoba legitymująca się dyplomem ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia.
- O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń, pod warunkiem spełnienia zasad rekrutacji.
- Rekrutacja na studia trwa do 30 września bieżącego roku. Termin rekrutacji może zostać wydłużony w przypadku wolnych miejsc. Po zakończeniu rekrutacji kandydaci otrzymują informację o zakwalifikowaniu na studia.
Zgłoszenia
Zgłoszenie na studia podyplomowe – Imię i nazwisko – prosimy przesłać e-mailem na adres jolanta_kowalska@sggw.edu.pl.
Rekrutacja
Rekrutacja odbywa się w internetowym systemie IRK. Bezpośredni link do zapisu na studia
Dokumentacja niezbędna przy rekrutacji
- Ankieta osobowa/kwestionariusz
- Klauzula RODO
- Dyplom ukończenia studiów – oryginał dyplomu ukończenia studiów, kopia oryginału dyplomu ukończenia studiów poświadczona na zgodność z oryginałem lub odpis dyplomu ukończenia studiów.
- Dowód wpłaty
Zasady odpłatności
Opłata za studia wynosi 6800 zł (za rok)
Opłaty można dokonać jednorazowo lub w dwóch ratach po 3400 zł za każdy semestr
Opłatę za I semestr należy dokonać w terminie podanym przez Kierownika Studiów Podyplomowych. Kierownik po utworzeniu grupy, mailowo poinformuje kandydatów o terminie płatności za I semestr studiów
Opłatę za II semestr należy wnieść do 30.01.2026 r.
Opłatę można uiścić w więcej niż dwóch ratach po uzyskaniu pisemnej zgody Dziekana Wydziału Technologii Żywności (załącznik). W podaniu należy określić terminy wpłat i wysokość poszczególnych rat (za płatność w ratach słuchacz nie ponosi dodatkowej opłaty). Prosimy o uiszczenie ostatniej raty do dnia 31.05.2026 r.
Opłatę za studia należy kierować na konto:
SGGW
Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
Bank Polska Kasa Opieki S.A. od. w Warszawie
Nr konta: 71 1240 6003 1111 0000 4943 8060
W TYTULE WPŁATY proszę wpisać nr Subkonta 50710 090100 Y000198 99
W przypadku opłaty przez inną osobę – proszę w tytule wpłaty wpisać IMIĘ I NAZWISKO SŁUCHACZA STUDIÓW
UWAGA! Faktury za wpłaty będą wystawiane na pisemną prośbę zainteresowanego, w terminie miesiąca od daty dokonania wpłaty.